Magamról

Saját fotó
Karikatúra rajzolás rendezvényeken élőben vagy fotóról , megrendelésre ünnepi alkalmakra.Tiszteletdíjam, áraim, AKTUÁLIS ÁRLISTÁM, jobb oldalt a " Blogarchívum"-om menüpont=> 2011. SZEPTEMBERre kattintva tekinthető meg! - Rajzolok vonalas karikatúrát, portré karikatúrát, de akár portré festményt is.Különböző grafikákat, vicces rajzokat régebben újságokban is publikáltam. Nyaranta Siófok , telente Debrecen rendezvények. " www.kisserno.mlap.hu "szakmai honlapomon van az aktuális árjegyzékem. Karikatúrát általában ceruzával, szénnel vonalas rajzban esetleg beleszínezve is elkészítem, de airbrush festék fújó művészi eszközzel is extra minőségű kidolgozással, művészi rajzlapra különböző papír méretben.

2011. január 17., hétfő

Karikatúra rajzolás rendezvényeken élőben vagy fotóról , megrendelésre ünnepi alkalmakra.

Rajzolok vonalas karikatúrát, portré karikatúrát, de akár portré festményt is.Különböző grafikákat, vicces rajzokat régebben újságokban is publikáltam. Nyaranta Siófok , telente Debrecen rendezvények. " www.kisserno.mlap.hu "szakmai honlapomon van az aktuális árjegyzékem. Karikatúrát általában ceruzával, szénnel vonalas rajzban esetleg beleszínezve is elkészítem, de airbrush festék fújó művészi eszközzel is extra minőségű kidolgozással, művészi rajzlapra különböző papír méretben.

Elindultak a szavak kibertérbe:.... ki tudja, hol állnak meg?...
Ki tudja, hol állnak meg s kit hogyan találnak meg?
Kis lépés Nektek....,;-P de nekem a NAGY ismeretlenbe zuhanás...
Hosszas vajúdás után, erős felindulásból én is elkezdtem...

-karikatúra rajz fényképről fotóról portré rajzolás Debrecen debreceni karikaturista  rendezvényeken élőben rajzolás vicces arc rajzok caricaturist caricature caricatures- 

__________,,,.___c( ©.© )o___ .,,,__________________________

Hello World!  =(:o]

Welcome to my blogg. Hello and welcome hopefully will have some interesting content coming soon. This is my first post. Let's go start blogging!... Tubi or not tubi... =(:o]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése